| Author |
Message |
Zhensu
Administrator

|
Posted:
02.02.2009, 16:02 Verhuizing |
  |
Beste leden en bezoekers,
Zoals jullie gegarandeerd gemerkt zullen hebben is de verhuizing naar een andere server niet netjes verlopen.
Helaas komt het nog altijd voor dat er verkeerde informatie wordt gegeven door een webhost, in dit geval Lycos. Zoals jullie misschien weten, of niet natuurlijk, stopt Lycos met webhosting en serverhosting. In dit geval was mijn server ook de dupe. Er was beloofd dat met de verhuizing naar een andere host de sites mee verhuisd zouden worden. Helaas bleek dat niet het geval te zijn, waardoor ik niet meer aan mijn servers kon, aangezien de domeinnamen wel al verhuisd waren.
Nu is het probleem opgelost en ik hoop dat verder alles gladjes verloopt. Mochten er nog ergens problemen optreden neem dan even contact op met mij of Robert.
Zhensu
_________________ Zolang mensen denken dat dieren niet voelen, voelen dieren dat mensen niet denken.
Last edited by Zhensu on 02.02.2009, 16:35; edited 1 time in total
|
|
      |
 |
Robert
Administrator

|
Posted:
02.02.2009, 16:14 (No subject) |
  |
Ik moet zeggen dat er geen paniekmailtjes gekomen zijn.
Hooguit enkele waar gevraagd werd naar de oorzaak van het uit de lucht zijn.
Blijkbaar een teken van vertrouwen (big smile).
Groetjes, Rob.
|
|
   |
 |
Zhensu
Administrator

|
Posted:
02.02.2009, 16:33 (No subject) |
  |
Dank je voor het vertrouwen.
Als het goed is, is er geen enkele post verloren gegaan. Ik ben alleen niet zo zeker van de afbeeldingen. Mochten jullie er nog een missen, laat het even weten.
Zhensu
_________________ Zolang mensen denken dat dieren niet voelen, voelen dieren dat mensen niet denken.
|
|
      |
 |
|
|